Drippex

Direktlänk till inlägg 4 september 2016

Ny start

Av Anton Jobasson - 4 september 2016 21:21

Tjenare har hänt en hel del sedan jag bloggade något, jag har fyllt 19år jag har varigt hemma i Sundsvall och träffat familj och släkt. Även varigt på grav platsen hos min extra mamma Kristina. Har börjat på en skola som heter LBS - Ljud och bild skolan i Linköping. drogg ihop allting snabbt :P 
Jag och Raven letar lägenhet tillsammans nu och gör allt i våran väg för att få tag på någon.
För vi vill byga up allt tillsamans för oss och våra små pojkar.
Men som sagt drog bara igenom allt snabbt får skriva mer fram över. Hej då.

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anton Jobasson - 29 juli 2016 23:38

Så där nu är jag tillbaka och har lite att berätta, jag och Raven drog ut strax innan närcon och drack lite med några kompisar. enligt mig var det lite tråkigt inget hände men vad förväntar man sig när man bara är 4st.Vår kompis skulle ta med sig lit...

Av Anton Jobasson - 20 juli 2016 22:57

Tjenare nu är det ju så här att jag och Raven har varigt tillsammans i ett år idag.Så vi har firrat lite jag gick iväg och handlade mat och lite saker till henne för att hon skulle få lite ensam tid.Så jag handlade en buket med bommor som jag la ner ...

Av Anton Jobasson - 20 juli 2016 02:13

Tjenare som ni ser på bloggen jag heter Anton Jonasson.Jag ska bara dra en snabbis om mig skälv.Jag är född den 3aug 1997 och är uppvuxen i Sundsvall men flyttade ner till min sambo i finspång.Vi har varigt tillsammans i 1år precis idag så kommer nog...

Presentation


Tjenare det är jag som är Drippex.
Mitt riktiga namn är Anton Jonasson även kallad Zatoo.
Jag är född 1997.
Minna hobbys är spel,djur,mat

Jag är tillsammans med min älskade sambo Raven har varigt tillsammans 1år nu.
Och jag är Dyslektiker

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards